Easy Living: Sidurid-pidurid-podurad-sodurid

08 April 2005

Sidurid-pidurid-podurad-sodurid

Tana ma siis jarjekordselt havisin oma rattaga. toole tulles jain foori taha seisma ja ara enam ei saanud, nimelt oli tagumine pidur peal ja enam maha ei tulnud. ja nii oligi. isegi eestikeelse ropendamise ja napuga surkimise peale ei tulnud maha. noh tegelt see tagumine pidur oli natuke imelik juba jupp aega. aga egas midagi, taksoliin jalle. ja just kodus ma motlesin tykk aega, ratas-takso-ratas-takso, oosel sadas kovasti vihma ja koik oli marg ja erilist rattasoidu isu seega polnudki. nyyd saingi oma takso, ainult selle vahega et sai ka ratast kaasa tarida ja taksojuhti jalle narvi ajada, et mul on mingi imeliku madala raamiga ratas, mis ei sobi hasti takso rattaraami peale. tundub et on vist mingi Honda rataste hada, eelmisel mis mul ara varastati, oli ka piduritega jama kogu aeg. tool sain kohe yhele heale sobrale abitut nagu teha ja saata ta mu ratast vaatama, nyyd saab vahemalt koju soita ilma tagumise pidurita. rattaparandusest motlen moni teine paev.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home