Easy Living: Vaba paev!

16 April 2005

Vaba paev!

Eile ma just motlesin et mida oma tanase vaba paevaga peale hakata, tana hommikul kell pool 9 oli probleem lahendatud, vaja oli ainult telefoni helinat, minu rumalast ja unisest peast telefonile vastamist ja kysimust, et kas sa toole saad tulla. no mida tarka mul ikka teha oli peale magamise ja koju helistamise ja ratta parandamise ja niisama jobutamise. seda enam et ykski peigmehe kandidaat ka ymbermaailmareisi tanaseks valja polnud pakkunud. teadagi tund peale mind ilmus hommikune sissemagaja ka valja, oh I'm so sorry. vot sorry is not enough, mine tagasi koju kui ma kord juba siin olen ja tule tagasi kl 2, kui ma olen oma hommikuse rabelemise eest vahemalt moned tipid teeninud. nii kurja ja solvunud nagu pole tykk aega kellelgi nainud, ma olen ikka vist toesti paha inimene.
muide, purjetamise tagajarjel tuleb mul nyyd nahk lopuks maha, ja mitte vahe. umbes nagu madude (kes ma ju oma olemuselt olengi) nahavahetus, nii et ega randa poleks nagunii saanud minna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home