Easy Living: Ara loo karu

25 January 2011

Ara loo karu

Ykspaev kui Erinile lasteaeda jargi laksin, kysis kasvataja mult, et kas mul on sober Helen. Ytlesin, et sopra pole, aga ise olen Helen. Selle peale oli kasvataja imestunud, et ta arvas, et ma olen Erini ema. Ytlesin, et olengi, aga Erin kutsub mind Heleniks ka. (Oigemini ytleb ta Helem.) Siis kasvataja naeris, et aa koik on ok, et Erin oli lihtsalt teatanud, et "Helen hit me hard on my butt" ja kasvataja arvas, et mul on sober Helen ja akki ma ei tea, et Erin on laksu saanud. Oli veel Erinilt kysinud, et kas ta oli paha laps ja Erin vastas: "Yees" ja et kas ta emale ytles, mille peale Erin oli ka jaatavalt vastanud. Nyyd lasteaias koik teavad, et ma oma last peksan.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Häda, kui nad ei räägi ja aru ei saa, mida tahavad. Häda, kui nad liiga palju räägivad :). Aga jah, lapsesuu ei valeta :)

Vanderkass

27 January, 2011 09:06  

Post a Comment

<< Home