Easy Living: Sail away

23 May 2005

Sail away

No pole jah kaua aega kirjutanud, pole vist vaimu parajasti peale tulnud kui aega selleks oleks olnud.
anyway, vahepeal on mul olnud moned paadielamused. paat on tegelikult vaga halvasti oeldud Western Unioni kohta, aga vaadake parem ise siit, ma nagunii pole merendusterminoloogiaga eriti kursis. kuigi, (tahendusrikas paus) ma oskan juba kahte solme teha.
esimene elamus siis oli, et ma kaisin ameerika pulmas Western Unioni peal. oigemini siis registreerimisel, pidu ise toimus parast Hemingway majas ja veel hiljem koikides baarides kuni stripiklubini valja. inimesed olid ilusad, voibolla ka selleparast et koik pulmas viibijad kandsid maske. ja naljakas oli ka, sest koik naised olid vaga peenete stilettodega ja lainet oli piisavalt, nii et tuigerdamine tasakaalustas kenasti kauneid tualette ja perfektseid soenguid.
teine elamus oli samal Western Unionil romantiline oine tahtedevaatamise kruiis. romantiline oli see tapselt 10 minutit, peale seda hakkas vihma tibutama. natukene ainult. no pole hullu, soe oli ikkagi ja veini oli ka. tahti vihmaga muidugi oluliselt ei nae, aga see polnud enam nii oluline ka. huvitav hakkas siis, kui tibutamisest sai akki paduvihm. meil olid vihmakeebid ka , natuke kyll hilinenult aga ikkagi, aga suure tuulega need enam ei paastnud eriti. 5 minutiga olime me taiesti labimarjad, ikka nii et pyksisaared ja varrukad mitte ei tilkunud vaid vesi voolas nendelt ojadena. ja mida meil ikka muud oli teha kui veini edasi juua, lahjendatult vihmaga. kusjuures kapten ikka piinas turiste monuga ja ei pooranud sadamasse yldsegi kiiresti tagasi, kuigi tahtede vaatamine oli ilmselgelt labi kukkunud. see, kuidas me takso saime ja koju joudsime, on mulle siiani natuke udune. sellel ohtul ma sain teada, et ma olen "good sport" :).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Paluks sünnipäeva ülevaadet!

29 May, 2005 09:07  

Post a Comment

<< Home