Easy Living: Hooletus ees, onnetus taga

07 June 2006

Hooletus ees, onnetus taga

Ykshommik hakkasin taiesti pahaaimamatult hommikul toole minema. rattaga nagu ikka kui ma just laisk ei ole voi vihma ei saja. koduhoovis loivas must kass yle tee. tavaliselt losutab ta konnitee peal voi poosa all, nyyd oli vaja akki teed yletama hakata. motlesin, et peaks vist kolm korda yle ola sylitama aga siis sain aru, et olen vist palavaga peast ka soojaks lainud ja et mis ajast ma siis nyyd ebausklik akki olen. seega jai tatistamine ara (viga nr. 1). koik kulges siiski ilusasti kuni Selle Tanavanurgani. see on yks paha nurk. kui mina soidan otse ja siis keeran ymber majanurga paremale nagu liikluseeskirjale kohane, siis ratturid, kes tulevad sealt paremalt ja keeravad ymber nurga minule vastu, ei tee seda mitte teiseltpoolt konniteelt voi vasakule keeravast soidureast, vaid armastavad soita valel pool teeservas konniteel ja siis keerata. selle tulemusena ei nae kumbki rattur mis ja kas nurga tagant tuleb ja kui mina just hoogu vaga vaga maha ei vota, ongi onnetus taga. nii, ja see hommik motlesin mingeid muid motteid (viga nr. 2) ja hakkasin lihtsameelselt ymber nurga keerama ja PõMM! porkasin kokku neegriga. seda neegrit olin ma ennegi seal nurga lahedal hommikuti kohanud rattaga vanderdamas ja samal ajal telefoniga raakimas aga naed, nii kui valvsuse kaotad, votab neeger su onneks. hakkasin muidugi soimlema, et dude, sa soidad valel pool teed, aga ei saanud ta vist kottigi aru, vahtis taitsa juhmi naoga ja momises, et kuidas valel pool teed. loin kaega ja soitsin minema, onneks vahemalt kehalisi vigastusi seekord kokkuporkest ei tekkinud. aga tundub et neeger ehmatas sellest seigast ikka paris ara, sest peale seda pole ma teda enam kohanud. voi siis ostis ehk rolleri voi auto ja kynnab nyyd sellega kuskil konniteid ja muruplatse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home