Easy Living: Mango season

14 June 2005

Mango season

Suvi on kaes! ja mangod on niii magusad, tuleb ainult teada, kus jahil kaia ja kus majades inimesed on suve eest ara pohja soitnud ja oma mangopuud valveta jatnud.
juba hommikul kui ma pool 7 rattaga toole soidan on oues nii palav ja niiske nagu aurusaunas. selg on 5 minutiga marg, raakimata muudest kohtadest. tool see-eest on vastik konditsioneer mis on kogu aeg liiga kylma peale keeratud ja puhub mulle otse pahe. tool on see veel yleelatav, sest seda ma saan legureerimas kaia kui vaga yle viskab. aga kui kinos voi restoranis on temp 17 kraadi peale keeratud on kyll rove, peab hasti siva ara sooma ja kuuma kohvi jooma et selviks. nad voiks temperatuurist lahtuvalt natuke oma ollemyygi statistikat teha, dumbasses. kinoga on konkreetselt nii, et tuleb sokid ja tossud jalga panna ja kampsun selga sest muidu eluga sealt valja ei tule. ja Star Warsi pean vist ikka uuesti vaatama minema, sest esimene vaatamine toimus 3 reas ja peale monetunnist baarikylastust. aga kokku votab kogu starwarinduse yhe mu sobra poolt oeldud lause: "what the fuck, it was all about one pussy".
ajah, vahepeal oli mu 26. synnipaev. tanud onnitluste eest, kellele meelde tuli. kusjuures yllatavalt paljud siiski maletavad mind veel. pidu oli ka yks reede, aga pilte vist pole, sest kellelegi ei tulnud meelde neid teha. ma arvan et koik osavotjad on siiski elus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home