Easy Living: Tööst ja aja surnukslöömisest

13 July 2006

Tööst ja aja surnukslöömisest

Tööl on praegu nii igav ja slow. tana hommikul tuli esimene inimene 10.30, mina olin siin enne 7. no ilmselt oli vihm ilm ka selles omajagu syydi. ja muidugi suvi pole siin yldse mingi hooaeg - liiga palav voi sajab vihma. ja poolkohalikud ehk snowbirdid on ka koik kuhugi pohja oma pariskodudesse suvitama soitnud. nii et tool pole nagu midagi peale jobutamise eriti teha. aga muidugi tapselt siis kui oled hakanud memuaare kirjutama voi mailidele vastama voi oled lopuks netist mingit huvitavat lugemist leidnud, tuleb mingi tyytu klient oma veidrate soovidega sind segama. ykskord votsin isegi kudumise kaasa, aga see loppes ainult mustri sassi minekuga.
lisaks minule igavleb siin ka yks geko. vahel ma kuulen teda kuskil haalt tegemas, vahel jookseb ta mooda seinu. oigemini tema vist ei igavle, sest ta peab karbestele jahti pidama. voi mida need gekod soovadki, voibolla mingeid juurvilja kribalaid ka. geko on ysna albiino, voibolla selleparast, et seinad on ka valged, kaitsevarvus voi nii. ma laseks ta valja loodusesse muidugi, aga ta igakord pogeneb kui ma akent hakkan lahti tegema. mine tea kas tal oues muidugi yldse parem oleks, seal on ju igasuguseid ohte varitsemas ja vihma ka sajab kogu aeg. praegu kykitab ta aknaraami peal ja varitseb (vahemalt mulle tundub et varitseb) yhte paksu porikarbest.
ma ei tea kust need porilased siia yldse tekivad. terves poes kaib ohtuti selline kloori ja aadikaga desinfitseerimine, et no mingit tingimust neil paljunemiseks ei tohiks olla. ilmselt tekivad ohust, nagu kodus aknavahelegi. ja aadikakarbsed teadagi synnivad oosel lauale jaetud puuviljast. iga kord kui ma teisipaeval peale nadalavahetust toole tulen, on neid terve parv siin. reedeks olen neist lahti saanud ja teisipaeval hakkab trall jalle otsast peale. aga Laisal Tydrukul on jargmine reede viimane paev ja mina saan jalle uut inimest koolitada ja voibolla isegi karbestest lahti. akki nad koik lahevad ara selleparast, et ma kogu aeg ytlen neile (leebel toonil, tore nagu ma olen), et nad on jalle midagi koristama unustanud. (ma tean kyll, selles on syydi mu ema. nimelt kui me vaiksed olime, siis meil oli oega noudepesemise graafik. ma maletan nii hasti, et ykskord kui minu kord oli, oli yks kella kaheksastest multikatest "Seente ja herneste soda" ja ma tahtsin ilgelt seda vaadata, sest seal oli yks ilus beib ja yks natuke oudne koht kus karbseseenel juuksed ara loigati. ema ytles, et enne pole mingeid multikaid kui ohtusoogi noud on koristatud. pesin noud siva ara ja tormasin teleka ette. ema laks kontrollima: aga miks kuivatatud pole? tal oli nimelt arvamus, et kui 2 tytart on majas, siis pole noudekuivatusresti vaja. kusjuures ma arvan, et ta ostis selle resti jargmisel paeval peale meie valja kolimist :). ok laksin kuivatasin need paganama taldrikud koik ara. tagasi teleka ette, no see multikas juba hakkas peale ju. ema tuleb jalle kontrollimast: noad ja kahvlid on kuivatamata. no vahe narvi ei ajanud. peale riistade kuivatamist, juba pool multikat nagemata onju, tuleb ema ja kutsub mind kooki. no mida jalle? saate aru, naitab mulle veepiiskasid kraanikausi korval laua peal. ilmselt olin enne mingi sita kokku keeranud, et ema otsustas ruineerida mu seente ja herneste soja, sest muidu ma sellist ahistamist kyll ei maleta. aga vot. tempel mallu igaveseks ja nyyd olen ise selline manjakk.)
yldse olen ma selle pooleteist aasta jooksul siin vahemalt 10 inimest juba koolitanud. tyytu, nagu lasteaia kasvataja oled. ja mul tuleb alati hirm peale kui ma vaatan neid tydrukuid naiteks ouna neljaks loikamas ja sydant valja votmas. nagu esimest korda hoiaks nuga kaes, ime et neil koigil veel napud ikka alles on. aga kui nii karmiks laheb nagu toore peedi koorimine, siis ma parem lahen maja peale jalutama, seda ma enam ei kannata vaadata.
siis ajaviiteks kolistan monikord mooda netipoode ja motlen, et mida koike osta voiks. viimasel ajal eriti monus tegevus, kuna raha eriti ei kulu, sest kohe kui mingi ostumote tekib, tuleb meelde, et akki hakkame kolima varsti ja siis on mida vahem asju seda parem. no ok, tana aint ostsin kummikud. yleyldse muidugi mida vahem asju seda parem, aga monus on ju shopata ka teinekord. seda enam et siin pole isegi yhtegi poodi kuhu voiks niisama jalutama ja Asju vaatama minna.
aa ja monikord kui eriti veab, siis ma saan mone rahatahe, kuhu keegi on peale kirjutanud voi templi loonud "www.wheresgeorge.com", siis ma saan tr
äkkida kus see raha koik kainud on. sest kes siis seda onju teada ei tahaks.
novot, nii ma siin kuden. vahepeal on sujuvalt 3 tundi mooda lainud sellest kui ma seda juttu alustasin. paar kasulikku asja ka niisiis vahepeal tehtud, aga yldiselt ma arvan et ma olen siin poes koige vahem tootav inimene. aga vahemalt on seda igavlemist 3 ja pool paeva aint ja siis tuleb pool ja 3 paeva nadalavahetust. ja homme on jalle reede, taitsa monus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home