Easy Living: Erin joonistas

05 January 2010

Erin joonistas

Erin joonistab igapaev u 20 lehte paberit tais ja kahjuks sunnib mind ka. Minu joonistamisoskus on 3. klassi tasemel, aga shoti terjer ja kriipsujukud tulevad juba paris hasti valja. Erin on vaga noudlik - pean joonistama auat, Mo'd ja Daisyt, kes on naabri koerad, mõmmit, printsessi, emmet-issit-Erinit, nukut, Mikit-Minnit, lille, putukaid ja siis koiki neidsamu asju veel 50 korda. Lisaks paberile, lauale ja porandale joonistamisele hakkab Erini pliiats ja rasvakriit hasti peale ka mu lapaka klaviatuurile. Onneks vildikad, pastakad ja markerid on mul onnestunud tast eemal hoida, vahemalt mis lapakat puudutab.
Tana sirgeldas ka nagu tavaliselt ja siis naitab mulle, et Miki. No ma ei uskunud oma silmi, toepoolest oli kolm (enamvahem) ringi yksteise korval. Krista Skype'is ka ei uskunud. Ma ju joonistan talle kyll miljon Mikit paevas, aga ikka motlesin, et pole voimalik, et lihtsalt juhus. Kaskisin veel Mikisid joonistada ja ara sa ytle, joonistaski. Ma skannisin sisse ka, et oleks dokumenteeritud. Aua joonistas ka, aga selle nagemiseks peab nats LSDd tegema. Ja yhe siksak joone kohta ytles emme, selle nagemiseks peab ilmselt palju LSDd tegema.
Pildi paremal servas on väiksed stiilinäited minu Mikist ja Minnist.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sa unustasid kirjutada sööva putuka juurde "Putu mnjäm-mnjäm" - see seal ülemises parempoolses veerandis.


Krista

07 January, 2010 10:01  

Post a Comment

<< Home