Easy Living: Kuradi lennukid ma ytlen

19 July 2005

Kuradi lennukid ma ytlen

No konutan siin ihuyksi Miami hotellis ja loon aega surnuks. Krista oleks pidanud juba poolteist tundi tagasi saabuma, aga lend jai 2,5 tundi hiljaks. koguaeg sain Kristalt sonumeid, et 7.20, 8.00, 8.30, siis oli ekraanidel pimedus, koik inimesed jumala narvis, mingit infot pole. ma proovisin helistada Miami lennujaama ja American Airlinesse, igal pool ainult automaatvastajad peal, mitte yhtegi varianti pole yhegi inimesega raakida. lisaks oli vahepeal veel lennunumber muutunud ja see muidugi raskendas info saamist veelgi. lopuks otsustasin interneti hyvesid kasutada ja sain teada samal ajal kui Krista mulle sonumi saatis, et lennuk laheb valja 9.20, mis asja kaigus muutus 9.28ks ja et hilinemise pohjuseks oli "hooldus". aga igaljuhul lendas lopuks minema.
ootamise kaigus proovisin natuke hotelli baaris aega parajaks teha, aga seal olid ainult ylikondades, tahtsad ja igavad businessinimesed, nii et keegi isegi ei proovinud mu lobustamiseks mulle kylge lyya. siis mulistasin poolteist tundi vannis, lobu mida ammu pole saanud endale lubada, sest igal pool kodudes on veeboilerid ja nii kauaks ajaks ei jatku kunagi sooja vett. siis triikisin juukseid (ja näppe). siis tegin manikyyri. nyyd mul on juba toeliselt raske teleka ette mitte magama jaada, ei kujuta ette kui monus veel Kristal on, tema reisiaeg kokku on oopaev umbes.
mu enda lend siia oli kah selline pooletoobine. lennuk oli pisike, nagu ikka Key Westist. yhe poole teest Miamisse ta votab korgust ja teise poole juba enamvahem maandub. need on molemad sellised arevust tekitavad olukorrad, ma ikka tsekin igat mootori haale ja suuna muutust. enamuse mootori haale muutuste pohjuseks on muidugi mu lukkulainud korvad. kui kohale joudsime arvas yks mees et nice flight oli, no ju ma siis olin lihtsalt ise narvis.
ja muide, sain eile ilusti yhe ohtuga ara kolitud. nyyd on oma tuba, oma luba ja Kristal on ka koht rodul olemas, justkui vaike sammalhabe :P. no mine tea, voibolla on muidugi koju tagasi joudmise ajaks justkui noiavael mingi diivan akki koju tekkinud.
mul on pool tundi veel aega, lahen vaatan akki on businessmanid lipsu baaris natuke lodvemaks lasknud.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home