Easy Living: Lumehelbeke tasa tasa

23 December 2008

Lumehelbeke tasa tasa

Lisaks joulufilmide vaatamisele meisterdasin vahepeal veel ka lumehelbekesi (opetus siin). no et akki tuleb joulutunne natuke. eriti pole tulnud, aga helbed on ilusad. ega siin tegelikult eriti ei tulegi joulutunnet kunagi. liiga palav ja lortsi ka ei saja. meil oli siin kyll naabritega voidurelvastumine aia ja maja jouludeks kaunistamise osas - tulukesed saravad, joulujoehobu, -SpongeBob ja -pingviin on valvel, aisakellad on varava kyljes ja ehted ripuvad nii palmi kui laimipuu otsas, aga nohh. naaber kais kuuske ka ostmas, ma napsasin moned oksad endale seina peale ja panin tulukesed ja lumememmed kylge. nii et kuuselohn on ja helbed on ja mandariinid on, aga tundega on ikka nii nagu on. noh voibolla homme tuleb. ma sain just Lumemehe multika ka katte, homme hakkame seda Eriniga vaatama. kes veel ei tea, see multikas on kohustuslik joulude ajal, teie vaadake seda homme 11.15 soome 2 pealt. lumehelbekeste osakonnas ma voitsin paar nadalat tagasi ka lausa kuusekaunistamisvoistluse. meie kodubaaris, kus siis mujal. teema oli, nagu ikka, nautical. voltisin siis paadi, panin lumehelbekese purjeks peale ja voltisin veel 2 joulu shoti terjerit (tanud Signele) sisse istuma. koik olid sillas, et kuidas sa seda tegid. internet on ikka yks ytlemata kasulik asi onju. sain selle eest tasuta hoogveini ja parast voitsin veel populaarsusauhinna e. pudeli shampust ja kinkekaardi. yldse on mul lumehelbekeste fetish, leidsin veel paberist meisterdamiseks sellised helbed: ainult et mul endal ei jatku kannatust nii paljuks loikamiseks ja rullimiseks. kui otsingusse panna "quilled snowflake" siis leiab veel palju selliseid. ja muidugi kes siis ei teaks paberist loigatud lumehelbeid, ka nende tegemiseks pole mul kannatust, sest sellised mis mulle meeldivad nouavad enamasti liiga peent ja filigraanset loikumist.
kui ma endale kunagi klaasisulatamisahju soetan, siis hakkan hoopis selliseid lumehelbeid tegema:
ja homme kain paev otsa ringi oma lumehelbekestega tiaaras. vot.

HÄID JÕULE!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mupsukesed, natukenegi jõulutunnet teile! Vabalt raatsin oma tunde teile saata!

Norsu

23 December, 2008 16:57  
Blogger KK said...

Ilusaid jõule!
See multikas on klassika jah.

24 December, 2008 02:43  
Anonymous Anonymous said...

Ilusat aastalõppu sinna teie kanti ka:) Kui saaks, siis saadaks seda tunnet pakiga:) Kristiina

29 December, 2008 06:07  

Post a Comment

<< Home